Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Σχεδιαζόμενη κατάργηση των Τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας και των λοιπών Δ.Ο.Υ. των νησιών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ Δ.Ο.Υ. ΤΟΥ  ΝΟΜΟΥ  ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΣΑΜΑΡΑ 13–49100 ΚΕΡΚΥΡΑ–ΤΗΛ: 2661041442  FAX: 2661034550
www.corfutax.blogspot.comemail:syllogoseforiakonkerkyras@yahoo.gr
                  
Κέρκυρα  14/05/2013
Αριθμός Πρωτοκόλλου Συλλόγου: 10/2013

ΠΡΟΣ:
  • ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
  1. Ν.Δ.
  2. ΣΥ.ΡΙΖ.Α
  3. Π.Α.Σ.Ο.Κ
  4. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
  5. ΔΗΜ.ΑΡ
  6. Κ.Κ.Ε.

  • ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
  1. ΔΕΝΔΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟ
  2. ΣΑΜΟΪΛΗ ΣΤΕΦΑΝΟ
  3. ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
  4. ΣΟΛΔΑΤΟ ΘΕΟΔΩΡΟ
  5. ΘΕΟΠΕΦΤΑΤΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
  6. ΚΟΝΤΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟ.

  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
  1. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ κ. ΣΠΥΡΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ  

ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ:
  1. ΚΕΡΚΥΡΑΣ κ. ΤΡΕΠΕΚΛΗ ΙΩΑΝΝΗ
  2. ΠΑΞΩΝ κ. ΜΠΟΓΔΑΝΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
  3. ΛΕΥΚΑΔΑΣ κ. ΑΡΑΒΑΝΗ ΚΩΝ/ΝΟ
  4. ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ κ. ΠΑΡΙΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
  5. ΙΘΑΚΗΣ κ. ΚΑΣΣΙΑΝΟ ΙΩΑΝΝΗ
  6. ΖΑΚΥΝΘΟΥ κ. ΜΠΟΖΙΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΟ.
(Με την παράκληση να ενημερώσουν τις παρατάξεις του Περιφερειακού και των Δημοτικών Συμβουλίων).


  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΣΟΔΩΝ κ. ΘΕΟΧΑΡΗ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ κ. ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ κ. ΧΑΤΖΑΚΗ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ  ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΛΕΓΧΩΝ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ Α΄ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ κ. ΑΚΑΛΙΔΗ
  • Π.Ο.Ε. Δ.Ο.Υ.
  • ΣΥΛΛΟΓΟ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  • ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
  • ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΘΕΜΑ: Σχεδιαζόμενη κατάργηση των Τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας και των λοιπών Δ.Ο.Υ. των νησιών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Τις τελευταίες ημέρες αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας Εφοριακών Ελλάδος (poedoy.gr) ενημερωτικό σημείωμα,  αναφορικά στο νέο οργανόγραμμα των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών. Μεταξύ των αλλαγών συμπεριλαμβάνεται και η κατάργηση των Τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας διαμέσου της συγχώνευσής τους με τα αντίστοιχα τμήματα της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας, με μεταφορά αυτών στη Δ.Ο.Υ. αυτή.
Επίσης, σε επίπεδο Επτανήσων, τα τμήματα ελέγχου και δικαστικού της Δ.Ο.Υ. Λευκάδας μεταφέρονται στην Πρέβεζα, της Δ.Ο.Υ. Αργοστολίου στην Πάτρα και της Δ.Ο.Υ. Ζακύνθου στον Πύργο.
Η κατάργηση των Τμημάτων αυτών, όπως έχουμε ενημερώσει τους περισσότερους από τους ανωτέρω παραλήπτες της επιστολής στο άμεσο παρελθόν,  έρχεται να προστεθεί στην, εντός του τρέχοντος έτους, πρόταση για κατάργηση του ΣΔΟΕ Ιονίων Νήσων, η οποία φαίνεται να έχει αποφευχθεί κατόπιν συντονισμένων ενεργειών και παρεμβάσεων πλήθους φορέων και οργανώσεων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων μετά από ενέργειες και του Συλλόγου μας. Επίσης έρχεται να προστεθεί στην εντός του προηγούμενου έτους κατάργηση της Οικονομικής Επιθεώρησης Ιονίων Νήσων, η οποία απορροφήθηκε από την Οικονομική Επιθεώρηση Ηπείρου αλλά και στην αποφασισμένη κατάργηση των Δ.Ο.Υ. Ιθάκης και Παξών. Είναι εμφανής, με τον τρόπο αυτό, η σταδιακή αποψίλωση και κατάργηση των δημοσίων υπηρεσιών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όταν μάλιστα, από δημοσιεύματα που έχουν αναρτηθεί κατά καιρούς στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ανιχνεύεται και η πρόθεση κατάργησης της ίδιας της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης Ιονίων Νήσων.

Με βάση το ενημερωτικό σημείωμα της Π.Ο.Ε. Δ.Ο.Υ., η απόφαση λήφθηκε κατόπιν σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) κ. Θεοχάρη.

 Όπως αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης για την απορρόφηση των Τμημάτων αυτών από τα αντίστοιχα της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας,  το κυρίαρχο επιχείρημα εδράζεται στο μικρό μέγεθος της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας,  τα τμήματα της οποίας απορροφώνται. Έτσι, η Δ.Ο.Υ. μας, δεν μπορεί να έχει ανεπτυγμένα Τμήματα Δικαστικού και Ελέγχου και άρα αυτά πρέπει να απορροφηθούν από τα αντίστοιχα τμήματα της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας.
Όπως θα καταδείξουμε πιο κάτω αλλά και όπως  γνωρίζουν όλοι οι υπάλληλοι αλλά και όσοι έρχονται σε επαφή με τις υπηρεσίες μας όπως πολίτες, επιχειρήσεις, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κλπ, οι αιτιάσεις αυτές είναι απολύτως ανακριβείς και ακριβώς αντίθετες με όσα ισχύουν στην πραγματικότητα, κάτι που μας βάζει σε σοβαρές σκέψεις για τα κίνητρα και τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα της απορρόφησης αυτής.

Συγκεκριμένα:
·                     Στη  Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας, στην οποία έχουν ενοποιηθεί η πρώην Α’  και Β΄ Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας, απασχολούνται περίπου 100 υπάλληλοι ενώ στην Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας  απασχολούνται 60 υπάλληλοι, δηλαδή περίπου οι μισοί από της Δ.Ο.Υ. μας, όπως αναφέρεται και στο έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών με αριθμό Δ6Α 1150547 ΕΞ 1.11.2012 με θέμα τον ανακαθορισμό των οργανικών θέσεων των ΔΟΥ.
·                     Στη Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας λειτουργούν τη στιγμή αυτή πλήρως ανεπτυγμένα τα Τμήματα Δικαστικού και Ελέγχου στα οποία απασχολούνται αποκλειστικά υπάλληλοι πτυχιούχοι Οικονομικών και Νομικών Σχολών κάποιοι εξ’  αυτών και με μεταπτυχιακούς τίτλους. Το σύνολο των υπαλλήλων των τμημάτων αυτών  ανέρχεται σε είκοσι δύο άτομα, πάνω δηλαδή από το ένα τρίτο του συνόλου των υπαλλήλων της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας, η οποία όπως είναι φυσικό δεν μπορεί να έχει ανεπτυγμένα τα τμήματα αυτά.
·                     Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και η Κέρκυρα συγκεκριμένα υποδέχονται κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών-τουριστών με αποτέλεσμα τη δραστηριοποίηση χιλιάδων επιχειρήσεων ακόμη και στα μικρότερα χωριά αντίθετα μάλιστα από το Νομό Θεσπρωτίας ο οποίος είναι εν μέρει υποβαθμισμένος τουριστικά, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
·                     Αναφορικά στο Δικαστικό Τμήμα, στη Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας τα ποσά από είσπραξη ληξιπροθέσμων οφειλών ανέρχονται σε 7.706,836,00 ευρώ περίπου για το 1ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 80% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 όταν τα αντίστοιχα ποσά της Ηγουμενίτσας ανέρχονται για το το 1ο τρίμηνο του 2013 σε 1.326.743,00 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 43% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Συνεπώς τα ποσά της (μικρής κατά το Υπουργείο)  Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας είναι περίπου έξι φορές μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα της (μεγάλης κατά το Υπουργείο) Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας. Επίσης, με ποια λογική διαλύεται μια Δ.Ο.Υ. η οποία έχει υπερκαλύψει τους στόχους τους οποίους το ίδιο το Υπουργείο έχει θέσει και μάλιστα σε τόσο υψηλό ποσοστό;
·                     Η στοχοθεσία είσπραξης της «μικρής» Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας τα τμήματα της οποίας πρέπει να απορροφηθούν, για το 2013, τέθηκε στο ύψος των 20.577.307,00 ευρώ ενώ για τη «μεγάλη» Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας (απορροφώσα), ανέρχεται σε 3.750.723,00 ευρώ, σύμφωνα με το έγγραφο του Υπουργείου 1078628/14-05-2013, άρα στην πραγματικότητα η μικρή Δ.Ο.Υ. θα απορροφήσει τα τμήματα της μεγάλης Δ.Ο.Υ.
·                     Στην Κέρκυρα βρίσκεται η έδρα τόσο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων όσο και η έδρα του Διοικητικού Πρωτοδικείου αλλά και Εφετείου, στα οποία εκδικάζονται τόσο  υποθέσεις της Κέρκυρας όσο και της Ηγουμενίτσας.
·                     Ο όγκος εργασιών που είναι επιφορτισμένο το «καταργούμενο» Δικαστικό Τμήμα της  Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας είναι σημαντικός και περιλαμβάνει την αντίκρουση προσφυγών, τη λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, την καθημερινή σχεδόν παράσταση σε δίκες φοροδιαφυγής, πλειστηριασμούς κ.λ.π., εργασίες στις οποίες φυσικά εμπλέκονται και φορολογούμενοι πολίτες οπότε η ταλαιπωρία θα είναι διπλή, για υπαλλήλους και πολίτες.
·                     Αναφορικά στους ελέγχους που διενεργούνται από τα Τμήματα Ελέγχου, είναι πολλαπλάσιοι στη Δ.Ο.Υ. της Κέρκυρας σε σύγκριση με τους αντίστοιχους της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας.
·                     Αναφορικά σε στοιχεία δηλώσεων, επιχειρήσεων, εσόδων και λοιπών ποσοτικών μεγεθών παραπέμπουμε στα στοιχεία που το  ίδιο το Υπουργείο Οικονομικών έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ (http://www.gsis.gr/gsis/export/sites/default/gsis_site/PublicIssue/documents_Statistics/statdeltio2011.pdf), από τα οποία εμφανίζεται ότι ο Νομός της Κέρκυρας σε σχέση με το Νομό Θεσπρωτίας έχει:
  τριπλάσιους φορολογούμενους, Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα,
 τριπλάσια ποσά εσόδων από Φόρο Εισοδήματος και ΦΠΑ,
 εξαπλάσια ποσά είσπραξης ΦΠΑ παρελθόντων ετών,
εκατόν εβδομήντα μία φορές (171 !!!!)  περισσότερα εισπραχθέντα ποσά από έλεγχο της ΠΟΛ 1144,
 εξαπλάσια εισπραχθέντα ποσά  από περαίωση ΦΠΑ εξαετίας,
 εξαπλάσια εισπραχθέντα ποσά από πρόστιμα,
δωδεκαπλάσια ποσά από φόρους κεφαλαίου.
Ελπίζουμε τα νούμερα αυτά να αποδεικνύουν ότι η Δ.Ο.Υ. της Κέρκυρας είναι πολλαπλασίως μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της Ηγουμενίτσας και συνεπώς το επιχείρημα της επιτροπής είναι έωλο.

Από όσα εκτέθηκαν παραπάνω είναι προφανές ότι η πολιτική που εφαρμόζεται σχεδιάζεται κυριολεκτικά στο πόδι και δεν είναι τίποτα άλλο παρά πειθήνια ικανοποίηση των οριζόντιων αποφάσεων της Τρόικας, αδιαφορώντας πλήρως για τα πραγματικά και ποιοτικά στοιχεία,  τις οδυνηρές επιπτώσεις στους εργαζομένους και στις οικογένειές τους αλλά κυρίως σε όλους όσοι συναλλάσσονται με τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες. Από την περίπτωσή μας μάλιστα διαφαίνεται πως η κατάργηση των Τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου της Κέρκυρας και η μεταφορά τους στην Ηγουμενίτσα, μπορεί να υποκρύπτει παρεμβάσεις άλλου είδους.

Τα αποτελέσματα από τη  μεταφορά των Τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου από την πόλη μας προς την Ηγουμενίτσα (αλλά και αντίστοιχα για τα άλλα νησιά)  θα έχουν τις παρακάτω οδυνηρές επιπτώσεις:
·                     Αποψιλώνεται ακόμη περισσότερο η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων με άκρως σημαντικές επιπτώσεις για τους κατοίκους της.
·                     Αμφισβητείται ευθέως,  για άλλη μια φορά, το αναφαίρετο δικαίωμα των νησιωτών για άμεση εξυπηρέτηση και πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες, χωρίς να μετακινούνται από τον τόπο διαμονής τους, δικαίωμα που πρέπει να διασφαλίζεται πάση θυσία.
·                     Στο όνομα της δημοσιονομικής προσαρμογής υποβαθμίζεται  η ποιότητα της ζωής και της καθημερινότητας των νησιωτών και δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν οι ιδιαιτερότητες, οι δυσκολίες, τα προβλήματα και οι ειδικές ανάγκες που συνεπάγεται η, προστατευόμενη από το Σύνταγμα,  νησιωτικότητα. Η οδυνηρή πραγματικότητα θα είναι έναντι ελαχίστου ή και μηδενικού δημοσιονομικού οφέλους να επωμιστούν οι συναλλασσόμενοι συμπολίτες μας ένα τεράστιο κόστος μετακινήσεων από την Κέρκυρα προς την Ηγουμενίτσα και το αντίστροφο, για εργασίες και συναλλαγές που σήμερα διεκπεραιώνονται στο Νησί μας.
·                     Αμέτρητες εργατοώρες θα χαθούν στις μετακινήσεις αυτές με αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της παραγωγικότητας της οικονομίας μας, η οποία μάλιστα έχει συνθλιβεί από την εφαρμοζόμενη μνημονιακή πολιτική. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα: πολίτης που κατοικεί στο βόρειο ή νότιο μέρος της Κέρκυρας θα πρέπει να διανύσει απόσταση 40 περίπου χιλιομέτρων και να δαπανήσει χρόνο τουλάχιστον μιας ώρας για να μετακινηθεί προς το λιμάνι της Κέρκυρας, δύο περίπου ώρες για την ακτοπλοϊκή διαδρομή προς την Ηγουμενίτσα, σύνολο δηλαδή τρεις ώρες μόνο για την μετάβαση και επιπλέον άλλες τόσες ώρες και χιλιόμετρα για την επιστροφή στο Νησί μας. Αν αυτό δεν είναι βασανιστήριο για τους συντοπίτες μας, χωρίς λόγο μάλιστα, τότε τι είναι;
·                     Θα επέλθει περαιτέρω διόγκωση της φοροδιαφυγής λόγω της κατάργησης του Τμήματος Ελέγχου και θα επιφέρει επίσης άμβλυνση της φορολογικής συνείδησης σε ένα νησί με αυξημένη τουριστική κίνηση, μεγάλες οικονομικές συναλλαγές και φοροδοτική ικανότητα.  
·                     Οι οικογένειες πολλών υπαλλήλων που θα αναγκαστούν να μετοικήσουν είτε να μετακινούνται καθημερινά, θα «διαλυθούν» χωρίς κανένα λόγο και χωρίς να εξυπηρετείται το συμφέρον του Δημοσίου.
·                     Θα απωλεσθούν από το Νησί μας θέσεις εργασίας, λόγω της μείωσης των οργανικών θέσεων  της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας.

Οι παραπάνω, κατ’ ευφημισμό, αναδιαρθρώσεις, στην πραγματικότητα απορρυθμίσεις,  οδηγούν σε διάλυση συνολικά τον δημόσιο τομέα και ειδικά στο Υπουργείο μας  έρχονται σε συνέχεια αλλά και σε συνδυασμό με την προσπάθεια εφαρμογής του πολυδιαφημισμένου θεσμού των ελεγκτών βεβαίωσης και είσπραξης ο οποίος έχει δημιουργήσει τεράστια αναστάτωση στους εργαζομένους του Υπουργείου Οικονομικών με αποτέλεσμα την περαιτέρω απορρύθμιση της λειτουργίας του, σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τα οικονομικά της χώρας μας, όπου για κάθε αστοχία στην είσπραξη των εσόδων οι ευθύνες επιρρίπτονται στους εργαζομένους του Υπουργείου και το μάρμαρο πληρώνει φυσικά ο ελληνικός λαός.

Οι εργαζόμενοι στη Δ.Ο.Υ. και στις λοιπές Οικονομικές Υπηρεσίες της Κέρκυρας θα αγωνιστούμε ώστε:
·                      Να μην υπάρξει καμία περαιτέρω υποβάθμιση των Υπηρεσιών του Νομού μας αλλά και της Περιφέρειας γενικότερα και να μην μεταφερθούν τα τμήματα Δικαστικού και Ελέγχου.
·                     Να μην επιβαρυνθούν οι συμπολίτες μας, άσκοπα,  με τα κόστη που αναφέραμε πιο πάνω, τα οποία έρχονται να προστεθούν σε μια ατέλειωτη σειρά υπέρμετρων και άδικων φόρων και χαρατσιών.
·                     Να μη γίνει καμία μετακίνηση υπαλλήλων προς άλλους Νομούς.
·                     Να παραμείνει η Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία μας όπως και οι αντίστοιχες  των άλλων νησιών αλλά και της Θεσπρωτίας αυτοδύναμες, με πλήρη στελέχωση και με κατάργηση του θεσμού των ελεγκτών βεβαίωσης και είσπραξης ώστε να εξασφαλισθεί ένα περιβάλλον σταθερότητας και εργασιακής ηρεμίας για να συμβάλλουμε στη μέγιστη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων συμπολιτών μας.


Καλούμε
την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα πολιτικά κόμματα,  τους βουλευτές και όλους τους φορείς στους οποίους απευθυνόμαστε  να αναλάβουν ή και να στηρίξουν όλες εκείνες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες ώστε να μην εφαρμοσθούν τα συγκεκριμένα σχέδια και αποφάσεις, τα οποία στερούνται σοβαρότητας και επιχειρημάτων, ζητώντας από την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία να επανεξετάσουν τη θέση τους σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα αλλά και τις ανάγκες των νησιών μας.  


Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
             Ο Γραμματέας
Γραμμένος Νικόλαος
              Κέφης Χρήστος

                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου